Tuesday, October 18, 2011

UMUR TETAP AKAN TUA! WAJAH, KULIT, FIZIKAL MENYELURUH?

Assalamu 'alaikum,


Sesuatu untuk dikongsikan bersama.   Umur kita memang akan terus tambah-tambah setiap tahun.  Tapi wajah, kulit & fizikal kita macammana?  Boleh ke kita kurangkan penuaan itu dengan selamat dan berkesan?  Boleh!  Selain daripada amalan rohani kita!, dengan Vivix!!!


Artikel akhbar:  http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0802&pub=utusan_malaysia&sec=Sains_%26_Teknologi&pg=st_02.htm&arc=hive


Vivix - Kredit kepada http://guide4goodhealth.blogspot.com


Vivix adalah pemakanan tambahan berbentuk cecair yang mana bahan bahan utamanya dapat membantu dalam melambatkan proses Penuaan.

Dalam pelbagai kajian klinikal dan makmal yang telah dijalankan, keputusan menunjukkan bahawa bahan bahan utama di dalam vivix dapat 

  • meningkatkan sistem pertahanan badan,
  • meningkatkan tenaga sel,
  • memperbaiki sel dan seterusnya
  • dapat membantu sel berfungsi dengan lebih baik.


Ia juga mampu meningkatkan kadar aliran dan serapan 15 jenis polyphenols termasuk ellagitannins, iaitu salah satu aktioksida semulajadi yang kuat.

Bahan-bahan ini adalah 10x lebih kuat daripada resveratrol (agen anti penuaan yang terkenal) dalam melambatkan proses penuaan sel.proses penuaan sel.

Vivix adalah terdiri dari bahan semulajadi, tanpa perasa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

Vivix ialah tonik awet muda. Memang nampak keberkesanannya. Ramai mak-mak customer saya yang puas hati dengan Vivix.  Masih ingat kes seorang mak customer saya yang mana muka maknya macam terbakar sebab guna banyak sangat krim memutihkan kulit. Saya suggest amik Vivix sebab ia bantu membetulkan DNA yang rosak.

Kini wajah emaknya dah punya ton warna yang sekata dan cerah seperti sedia kala.  Saya jumpa ramai yang beli produk skin care yang beribu-ribu demi mendapatkan kulit dan wajah yang cantik. Alangkah bagus jika mereka tahu, kecantikan itu datangnya dari dalam iaitu dari apa yang kita makan.
Artikel asal: anakkuwiraku

Anda mahu cuba Vivix? Pastikan anda tidak mengandung dan tidak menyusu. Harga? Harganya setanding dengan apa yang kita dapat. Jika wajah anda nampak tua,  jangan berlengah, amalkan Vivix, anda akan dapat rasakan perbezaaannya!

Bagi yang berumur 30 tahun ke atas....cubalah Vivix untuk anda kelihatan umur 20 tahun!!!!!!



Apa lagi, hubungi saya k:
Boleh call saya - 0162972050 atau
pm via fb: Citra Sutera atau
emel: suteracitra@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...