Tuesday, January 3, 2012

Lelaki & Wanita Mahu Subur?


Assalamu 'alaikum,

Apa khabar anda?  Saya, syukur... kesihatan masih baik dengan Rahmat Allah.  Topik kali ini, saya nak kongsikan berkenaan kesuburan lelaki dan wanita.  Saya ini, bukanlah orang yang pakar dalam hal-hal kesuburan baik lelaki mahupun wanita.   Cuma apa yang saya boleh berkongsi di sini,  antara penglaaman kawan-kawan dan kawan punya kawan, vitamin-vitamin yang boleh membantu meningkatkan kesuburan kedua-dua pihak!


Wanita
Lelaki
Energizing Soy Protein 
(Untuk elokkan sel tubuh badan serta boleh melancarkan peredaran darah)
Energizing Soy Protein 
(Untuk elokkan sel tubuh badan serta boleh melancarkan peredaran darah)

Vitalea
(untuk sumber lengkap vitamin dan mineral bagi menjamin kesihatan)
Vitalea
(untuk sumber lengkap vitamin dan mineral bagi menjamin kesihatan)

B-Complex
(kurangkan tekanan).  
Maklumat Lanjut:  Klik sini!

B-Complex
(kurangkan tekanan).  


Sustained Release Vitamin C
(ketahanan terhadap jangkitan penyakit serta kulit cantik malah membentuk kolagen penting)
Sustained Release Vitamin C
(ketahanan terhadap jangkitan penyakit serta kulit cantik)

Alfalfa
(kesihatan wanita, kurangkan keputihan - hanya pilihan terutama yang sakit bila bersama)
Vitamin E
(kesihatan jantung)
GLA
(jika senggugut atau haid tidak tetap.  Juga baik untuk kecantikan kulit)

Zinc
(melindungi prostat)

Bagi pesakit yang thalasemia tak perlu ambil vitalea.

Apa pun , kita hanya merancang dan usaha, serahkan pada Tuhan Yang Satu.  Ada juga yang tidak mampu mengandung, hanya kerana kedudukan rahim yang sendeng atau jua tinggi.  Biasanya, ini boleh dibantu dengan perawatan tradisi.

Selamat Berusaha & Mencuba.

Untuk maklumat lanjut dan mendapatkan konsultansi percuma, hubungi saya: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...