Sunday, November 20, 2011

Diskaun Khas Cuti Sekolah


Assalamu 'alaikum,

Istimewa buat semua ibubapa yang ada anak-anak lelaki yang ingin dikhatankan. Malah bukan itu sahaja, juga buat anak-anak perempuan mahupun si kecil yang tersayang.

Sempena musim berkhatan ini, Vitamin Ibu Menyusu (VIM) secara eksklusif (tidak ditawarkan oleh mana-mana pengedar lain) menawarkan Set Berkhatan 1 (SKC1) dan Set Berkhatan (SKC2). Mengapa perlunya set ini bagi kanak-kanak yang berkhatan?
Sebab KC1 ini mengandungi, Vitamin C yang sedap serta boleh dikunyah, Vitalea juga sedap dan boleh dikunyah, Zinc dan Omegaguard. Manakala SKC2 seperti SKC1, tiada zinc tapi diganti dengan Mealshake yang super sedap rasa ala2 aiskrim vanila. Memang sedap, campur pula dengan susu segar ataupun susu tepung, wah!!!

Kenapa kanak-kanak berkhatan perlu:

Vitalea?
  1. Menampung kepada apa-apa pemakan yang kurang di dalam diet, (almaklum, kanak-kanak berkhatan ni kan kena berpantang macam ibu-ibu yang baru melahirkan juga)
  2. Meningkatkan pertahanan terhadap jangkitan. (bahagian yang dipotong itu mudah kena jangkitan, jika tidak betul di jaga)
  3. Membantu proses pertumbuhan dan keupayaan sel bagi reproduktif. (Yang telah dipotong tu pasti memerlukan pertumbuhan semula sel bagi mengembalikan kulit yang sihat tersebut.)
  4. Bertindak sebagai nutrien kepada sel-sel tubuh. (menjadi nutrien bagi keseluruhan tubuhnya.)

Vitamin C?
  1. Membina dan memperbaiki tisu-tisu sel (sebelum luka-luka itu pulih dan bertaup, sudah tentu, tisu-tisu itu memerlukan penggalak supaya cepat sembuh)
  2. Membentuk kolagen yang penting untuk menyambung struktur tisu. (macammana kita nak juga kolagen kita cantik, apatah lagi alat penting bagi lelaki itu)
  3. Memelihara saluran darah agar kekal sihat. (darah penting kan untuk semua fungsi anggota badan)
  4. Yang paling penting, sebagai KUASA PENYEMBUHAN.

Zinc?
  1. Penting untuk pengeluaran sel darah merah. (sekali lagi, darah penting untuk fungsi keseluruhan badan bukan?)
  2. Membantu kuasa penyembuhan luka. (Sama kes seperti orang yang dibedah, memerlukan zinc untuk penyembuhan luka dengan cepat.)
  3. Membantu perkembangan kesihatan kulit. (kulit di tut itu sangat sensitif dan halus)
  4. Membantu perkembangan sistem urat saraf. (saraf juga penting untuk tut itu).
  5. Membantu pemulihan sel.

Omegaguard?
  1. Membantu mencegah inflamasi/radang perut. (Bila dah berpantang makan dan minum, memang boleh terkena perut meragam/meradang)
  2. Meningkatkan kesihatan fizikal dan mental kanak-kanak.
  3. Bagus untuk mereka yang mempunyai pelbagai alahan.

Mealshake?
  1. Kaya dengan protein, tidak mengandungi laktosa. Laktosa adalah gula tambahan. (kanak-kanak berpantang kan tak boleh nak makan ayam (sumber protein), biasanya ayam gorenglah yang menjadi kesukaan anak-anak, takpun ikan goreng).
  2. Membantu pertumbuhan kulit, organ, sel imunisasi, kuku, rambut, darah dan lain-lain.
  3. Anti oksida.
  4. Mengandungi Vitamin B lengkap untuk sel darah merah yang sihat.
  5. Kaya dengan fiber (baik untuk usus)
  6. Nutrisi lengkap dengan 24 vitamin dan mineral.
  7. Rasa yang sangat sedap!!! (Senanglah nak pujuk si kecil yang meragam kesakitan tu. He3.

Itulah antara khasiat-khasiat vitamin-vitamin dan minuman mealshake tersebut. Yang saya senaraikan di sini, hanya sebahagian sahaja. Apa? Ia!!! Beerti banyak lagi peranan dan fungsi lain vitamin-vitamin tersebut sesuai untuk semua peringkat umur. Saya hanya fokuskan kepada kepentingan kepada kanak-kanak, khususnya yang akan berkhatan.

Jadi, sempena cuti sekolah ini, saya menawarkan Pek Percubaan selama 40 hari untuk anak-anak lelaki kecil yang akan meningkat dewasa kelak.  Promosi ini sah sehingga tempoh terhad sahaja.

Set KC1

Set KC2

Harga biasa:

Set SKC1:  RM148.00
Set SKC2:  RM250.00

Harga tawaran:

Set SKC1: RM135.00 (termasuk kos pos)
Set SKC2: RM210.00 (termasuk kos pos)

Harga tawaran ini adalah bagi tempoh terhad sahaja.  Selagi stok masih ada.  (Set Berkhatan untuk dewasa juga disediakan.  Hubungi untuk maklumat lanjut.)


Untuk maklumat lanjut dan mendapatkan konsultansi percuma, hubungi saya: Boleh call saya - 0162972050 atau pm via fb: Citra Sutera atau emel: suteracitra@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...